dissabte, 26 d’abril del 2008

Boscos Endins



OK: Coms tot el que porta el segell Dagoll Dagom, està molt i molt currat. Canten bé, actuen bé, els decorats són espectaculars, és entretinguda, etc.

KO: És massa car. X sort hi vaig anar amb una oferta del 50% d'Atrápalo (després d'haver intentat aconseguir totes le spromocions possibles). / I, el to... suposo que no és culpa seva, és una adaptació, però... mmmm, em falla alguna cosa. És una obra quasi gairebé per nens, la mala llet que m'esperava em va costar de trobar. No emociona tant com Mar i Cel i et quedes amb el regust d'haver vist una obra menor. / Al principi, quan canten tots cosat d'entendre i et perds una mica. X sort, els solos s'entenen bé!

!: Em va agradar molt com cantava la Gisela (fora dels registres habituals d'OT) i, sobretot, la Mone.