divendres, 20 de febrer del 2009

FNAC-concert a les set de l'Estanislau Verdet

Pel meu aniversari em van regalar l'últim disc de l'Estanislau Verdet i el de Las Escarlatinas, i resulta que ahir, l'alter ego galàctic, boletaire i lletgista del Pau Vallvé va actuar al fòrum de la FNAC de L'Illa.

Així que allà vaig estar, a primera fila, amb el disc a la butxaca preparat per a què me'l signés.



Però resulta que sóc un ultrafan tímid i amb presses. Per això, al final no li ho vaig demanar. No portava boli (aquelles excuses que ens inventem els vergonyosos per no fer les coses) i, a més, feia tard al Myspace Secret Show.

El pròxim cop, a veure si puc anar a un concert llarg, que em vaig perdre el de l'Apolo :(

I respecte a la signatura, m'és igual. Tampoc sóc tan fetitxista...

1 comentari:

Habibi ha dit...

Quina sort! Jo aniré quan vingui a Tarragona. Com jo també sóc tímid, no m'atreviria, però si m'atrevís, li'n demano un per tu.