dissabte, 28 d’abril del 2007

Mu Bufet

En poc temps ja he anat tres cops al Mu Bufet. Dos cops al del carrer Escudellers 23-29 amb l'Ignasi (un cop) i amb un Jordi (un altre), i al del Pedralbes Centre amb l'Edu.

OK: Tinc bastanta mania als FresCos i bufets en general. Segurament, perquè fa temps hi anava sovint i a més no sé menjar-hi. M'omplo el plat i després m'estresso i no m'ho acabo. També estava saturat perquè sempre hi havia el mateix. Però el Mu, és diferent. Hi ha més coses que arròs i pizzes.

KO: El de Pedralbes Centre és molt petit.

!: La decoració és molt xul·la, tot està ple d'ampolles amb un líquid groc. Ara bé, sincerament, al carrer Escudellers no pega gens!

ACTUALITZACIÓ: Han canviat el MU Bufet d'Escudellers per un altre restaurant de l'AN Grup: La BOtiga. Decoració minimalista en blanc i amb vinils gegants de pots, llaunes i ampolles de marques conegudes. Plats saborosos i sopars per uns 20 euros. Està bé, tampoc hi pega gaire a la zona, però sempre està ple!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Me l'apunto!

Segurament provaré el de Pedralbes Centre...ja et diré què em sembla...

Arnau ha dit...

doncs l'últim cop que hi vaoig anar el wok estava salat... aviam si tens millor sort...