diumenge, 23 de setembre del 2007

Grease. ¿El musical de tu vida?


OK:Disfrutes perquè coneixes les cançons. Els actors/cantants/ballarins es mouen molt bé. És un musical "resultón". Dura vora tres hores i, per tant, amortitzes l'entrada (sobretot si la compres amb descompte). L'Elena Gadel, que ja la vaig veure a Mar i Cel, és de les que més em va agradar.

KO:
Bé, si el comparo amb el musical de Billy Elliot a Londres que vaig veure al Nadal em fa sorir els colors. Ni punt de comparació en actors, decorats... Ara bé, comparat amb el de Mecano ("Hoy no me puedo levantar") és una obra mestra (cosa que, per altra banda, no és massa difícil). /En general, o els actors canten bé o actuen bé, pero les dues coses en una sola persona, no. / El que fa de prota, de Dennis Succo, sembla gangós. Ho fa fatal. (Però canta bé, és el que dèiem...)

!:Vaig flipar amb el momento Chrysler i el Haggen Dasz. Entenc que aconseguir finançament és dur, però posar els logos d'aquestes dues empreses plantificats a l'escenari durant 10 minuts per a què els vegis bé (i sense venir massa a cuento), ho vaig trobar molt heavy.